שאלות ותשובות

ביטוח פרטי

האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע פרטי?


כן. לאחר הקמת תיק הנסיעה ניתן לנהל וליהנות משירותי GINGER בכל הקשור לנסיעה ולביטוח הנסיעות. מתוך התיק הנסיעה ניתן להמשיך לרכישת ביטוח, ליהנות מכניסה חינם לטרקליני עסקים במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, להגיש בקשה להחזר כספי אונליין בגין הוצאות רפואיות ואיחור בכבודה, להזמין התייעצות עם רופא מהארץ, לאתר מוקדים רפואיים, להזמין מט"ח, ישירות לנתב"ג, לעקוב אחר הוצאותיכם ולהגישם למעסיק ועוד... בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל.




האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע עסקי?


לא. בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל ובסמס.




מתי אהיה זכאי לכניסה ללא תשלום לטרקלין עסקים?


במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, תקבל ישירות למייל שובר כניסה לאחד מ-1,200 טרקליני עסקים בעולם.

על מנת ליהנות מההטבה, יש להזין לפחות 24 שעות לפני מועד ההמראה את מספר הטיסה בתיק הנסיעה שלך באפליקציה (במרחב הטיסות). השירות אינו תקף בטיסות שכר (לואו-קוסט).




מי זכאי לקבל את שובר הכניסה לטרקלין עסקים?


כל נוסע אשר רכש פוליסת נסיעות באופן פרטי, ונוסעים עסקיים מטעם המעסיק, בהנחה שמספר הטיסה הוזן לתוך האפליקציה 24 שעות לפני הטיסה.

בנסיעה פרטית, במידה ויש יותר מנוסע אחד, ניתן להוסיף את פרטיו ומספר הטיסה לטובת הזכאות.




הטיסה שלי עוכבה למעלה מ-3 שעות, האם אני זכאי לפיצוי מחברת התעופה?


במידה ויזוהה עיכוב מעל 3 שעות בטיסה, או ביטול טיסה (למעט טיסות אל-על), תקבל מייל מחברת AIR HELP לבדיקת הזכאות והגשת המסמכים הרלוונטיים לטובת הגשת התביעה מול חברת התעופה. השירות הייחודי שלנו בGINGER בשיתוף חברת AIR HELP יינתן לכל נוסע אשר הזין את מסר הטיסה שלו באפליקציה לפחות 24 שעות ממועד הטיסה.




נסעתי לנסיעה עסקית, וברצוני להגיש בקשה להחזר ההוצאות האישיות שלי מול המעסיק. האם ניתן ואיך?


ממשק החזר ההוצאות העסקיות פשוט ונוח! כאשר הנך טס מטעם המעסיק תיק הנסיעה נפתח בעבורך על ידו. עליך להיכנס לתוך הנסיעה העסקית שנפתחה לך באפליקציה אל תיק הנסיעה שלך, במרחב ההוצאות, ולהזין את פרטי החשבוניות כולל צילום החשבוניות. לאחר עדכון כל ההוצאות תוכל לשלוח את הדו"ח ישירות למעסיק דרך האפליקציה בזמן אמת במהלך הנסיעה, או לאחריה ואף לקבל העתק למייל האישי של דו"ח ההוצאות.




נסעתי לנסיעה עסקית. איך אני יכול לראות את העתק הפוליסה ואת כל המסמכים הרלוונטיים מהמעסיק?


בנסיעה עסקית, במידה והמעסיק תיעד עבורך קבצים/מסמכים לנסיעה, תוכל לצפות ואף להוריד את הקבצים מתוך "תיק הנסיעה" באפליקציה. בנוסף, ניתן לצפות בתמצית העתק הפוליסה שלי מהמעסיק.




החלטתי לשלב נסיעה פרטית עם הנסיעה העסקית. האם ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי גם לנסיעה הפרטית?


כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים ייחודים וספציפיים לימי הנסיעה הפרטית שלי בלחיצה על "רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל- פרטי" דרך התפריט.

הפוליסה הינה פוליסה נפרדת , אשר תישלח אליך במייל. חשוב לשים לב- כאשר הנך רוכש פוליסה נפרדת עבור הנסיעה הפרטית (פוליסת המשך לנסיעה העסקית) תפתח בעבורך "נסיעה חדשה" באפליקציה. כאשר הנך עובר לימי הביטוח הפרטי יש להתנהל מתוך נסיעה זו.




לאחר ההגעה ליעד החלטתי לעשות ספורט אתגרי/ספורט חורף. האם ניתן להוסיף את ההרחבה במידה ולא נרכשה בטרם הטיסה ליעד?


לא. ניתן להוסיף רק בטרם היציאה מהארץ. מהרגע שיוצאים מהארץ לא ניתן לשנות את הפוליסה. חשוב לדאוג לכיסוי הביטוחי הנדרש והמתאים בעבורך!




אני בהריון. האם אני יכולה לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל?


כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון עד גיל 39 וההרחבה ניתנת עד לשבוע 32 להריון, בכפוף לחיתום ואישור החברה.




אני מרבה לטוס – האם יש אפשרות לרכישת ביטוח שנתי?


כן. ישנה אפשרות לרכישת ביטוח שנתי אשר יהיה בתוקף לאורך כל השנה ואין צורך להפעיל אותו בכל נסיעה. הביטוח בתוקף תמיד ואין צורך לעדכן את חברת הביטוח בכל פעם שטסים. איך זה עובד? יוצרים איתנו קשר במייל ומקבלים את כל הפרטים. הפוליסה מיועדת לאנשי עסקים או אנשים פרטיים אשר טסים לנסיעות קצרות יחסית (עד 30 יום לנסיעה בודדת) ומתחת לגיל 70.





Do I have to create a ‘New Trip’ in the app for a personal trip?


Yes. Once you have Ginger, you can enjoy our services for any type of travel or travel insurance, including personal trips. From your travel folder, you can purchase travel insurance, enjoy free access to airport business lounges for 1+ hour delays, apply for online reimbursements for late luggage or medical expenses, get remote medical consults with doctors from Israel, locate local medical centers, order foreign currency straight to the airport, track your expenses, and more…




Do I have to create a ‘New Trip’ in the app for a business trip?


No. For business travel on behalf of your employer, a travel folder will automatically be opened for you and you’ll get updates via email and SMS.




When can I get free entry to airport business lounges?


If your flight is delayed for more than one hour, you’ll receive an email with a free entry pass to one of 1,200 airport business lounges around the world.
To enjoy this benefit, you must enter your flight number into the ‘Flights’ section of the app, at least 24 hours in advance of the flight date. The benefit is not valid for charter flights or low-cost airlines.




Who is eligible for a free entry pass to airport business lounges?


Every traveler who purchased personal travel insurance via Ginger or is traveling on a business trip for their employer, as long as the flight number was entered into the app at least 24 hours in advance of the flight date. If there is more than 1 traveler for personal travel, you can add their details and flight number to qualify for entry.




If my flight is delayed for more than 3 hours, am I eligible for compensation by the airline?


If your flight is delayed for more than 3 hours, or if it’s cancelled (El-Al only), you will receive an email from the company AIR HELP to review eligibility and submit the relevant documents needed to file a claim with the airline. This unique Ginger service, in collaboration with AIR HELP, is provided to every passenger who entered their flight number into the app at least 24 hours in advance of the flight date.




I’m traveling for business and want to submit my personal expenses to my employer for reimbursement. Is that possible? How?


Our travel reimbursement platform is simple and easy to use! When you travel on behalf of your employer, your employer will open a Travel Folder for you. You’ll log into your trip on the app and in the ‘Expenses’ section, you can input all your expense details, including photos of receipts. After you update all your expenses, you can send the report directly to your employer via the app, in real time during the trip or afterwards. You can even get a copy of the report sent to your personal email for your records.




I’m traveling for business – how can I see a copy of the travel insurance policy and all the relevant forms from my employer?


For a business trip, if your employer has forms or documents for your trip, you can view or download the files from the Travel Folder on the app. In addition, you can view a copy of the travel insurance policy from your employer.




I’ve decided to combine a personal trip with a business trip. Is it possible to purchase travel insurance for the personal part of my trip?


Yes. You can purchase individual travel insurance for international travel for the specific dates of your personal trip. Go to “Purchase personal travel insurance for international trips” view the menu on the app. The policy is a separate policy which will be sent to you via email.
Note: when you purchase a separate, private travel policy (a continuation of the business travel policy), a ‘New Trip’ will be opened for you in the app. When you’re traveling personally, you should manage all personal trip details under that ‘New Trip’.




After I got to my destination, I decided to do adventure or winter sports. Can I add that to my insurance if I did not purchase it before the trip?


No. You can only add it before your flight departs. Once you’ve left Israel, no changes to the policy can be made. It’s important to take care of all necessary and appropriate insurance coverage before your leave for your trip!




I’m pregnant - can I purchase travel insurance for overseas trips?


Yes. Pregnant women can purchase travel insurance for international travel up until age 39 and until week 32 of a pregnancy, subject to approval by the insurance company.




I fly frequently – is there an option to purchase travel insurance for an entire year?


Yes. You can purchase yearly travel insurance for an entire year, without the need to activate it for each trip. The insurance is valid for the entire year, and you do not need to notify the insurance company for each trip. How does it work? We will contact you by email and you will receive the details. The policy is for business or personal travelers who travel for short trips (up to 30 days per trip), under the age of 70.





תביעות ובקשות להחזר כספי

במקרה של בעיה רפואית, האם אני יכול ללכת לכל רופא שאבחר?


כן. אתם בוחרים לאיזה רופא/ מרכז רפואי ללכת. אין הגבלה. אנו בGINGER מאפשרים באפליקציה, באמצעות חברת הביטוח מגדל, שירות של איתור רופא/ מוקדים רפואיים.




מה עליי לעשות במקרה של בעיה רפואית בחו"ל?


ניתן להיכנס לאזור הרפואי באפליקציה, ללחוץ על איתור רופא, ולנווט אל הרופא שבחרת ע"פ שיקול דעתך. ניתן כמובן לגשת לכל רופא או מרפאה סמוכים, גם אם אינם מופיעים באפליקציה, ואין חובה לפנות לספק רפואי המופיע ברשימה. בנוסף, ניתן להגיש בקשה להתייעצות עם רופא מהארץ באמצעות האפליקציה ורופא יצור איתך קשר תוך 3 שעות בטלפון או במייל. במקרי חירום יש לגשת לחדר מיון או לבית חולים על מנת לקבל טיפול רפואי דחוף. החזרים כספיים ניתן להגיש באמצעות האפליקציה, ובמידה וכל המסמכים תקינים הזיכוי יבוצע עד 3 שעות ישירות לאשראי אשר הוזן.

טלפון מוקד החירום של חברת IMA למקרים רפואיים 972-3-9206912.




האם יש השתתפות עצמית במקרה של בקשה להחזר כספי עבור הוצאה רפואית?


לא. אין השתתפות עצמית בתביעות על החזרים רפואיים.




האם יש השתתפות עצמית במקרה של בקשה להחזר על תביעה כבודה?


אין השתתפות עצמית עבור תביעת כבודה או בגין פיצוי על איחור בכבודה.

השתתפות עצמית תחול רק במקרים של אובדן/ גניבה של מחשב נייד (100$) וטלפון נייד (30$) בהנחה שהוספת את הכיסוי לפוליסה מלכתחילה.




האם עליי להתקשר לרופא בחו"ל על מנת לקבוע תור?


כן. אף רצוי לוודא את הכתובת למקרה בו שונתה כתובת. מוקד הסיוע הרפואי של חברת IMA זמין עבורכם 24/7 בטלפון 972-3-9206912




הגעתי לרופא, מה עליי לעשות?


ראשית יש לקבל טיפול בהתאם לבעיה הרפואית, לשלם ולקבל את הסיכום הרפואי והקבלה עבור התשלום. אם יש צורך גם ברכישת תרופות, מומלץ להמתין עם הגשת הבקשה להחזר

באפליקציה עד שיהיו בידך הקבלות עבור כלל ההוצאות הרפואיות. חשוב! שמור את כל המסמכים לצורך הגשת בקשה ההחזר. בכל מקרה ניתן לפנות להכוונה ושירות רפואי מול מוקד החירום של חברת IMA למקרים רפואיים בטלפון 972-3-9206912.




אילו מסמכים אדרש להציג בעת הגשת הבקשה להחזר?


במהלך הגשת הבקשה להחזר באמצעות האפליקציה יש לצלם בנייד את המסמכים הבאים:

בגין תביעה רפואית (דרך האפליקציה):

  • דו"ח רפואי – מסמך קריא וברור המציין מה הייתה האבחנה ומהו הטיפול שניתן או בוצע.
  • קבלה על כל תשלום ששולם (רופא, בדיקות דם, צילומים, תרופות).
  • במידה ומדובר בתאונת דרכים, יש להגיש גם רישיון נהיגה ודו"ח משטרה.

בגין בקשה לפיצוי עבור עיכוב בכבודה (דרך האפליקציה):

  • צילום של מסמך lost and found משדה התעופה.

בגין תביעת כבודה – נזק/ אובדן:

תביעות עבור נזק או אובדן של כבודה מוגשות דרכנו באמצעות מייל office@gingerbit.co.il ולא דרך האפליקציה.

  • דו"ח משטרה לאחר הגשת תלונה על אובדן/ גניבה של כבודה ובו פירוט על התביעה.
  • במקרה של אובדן/ נזק של כבודה ע"י חברת התעופה על המבוטח להגיש קודם תביעה מול חברת התעופה ולהעביר אלינו את תגובת החברה.
  • קבלות עבור הוצאות שנגרמו כתוצאה מהאובדן/ נזק.
  • פירוט המקרה.
  • צילום שיק/ אישור ניהול חשבון אליו יבוצע ההחזר.

ייתכן ויידרשו מסמכים נוספים במידת הצורך. יש לוודא כי המסמכים צולמו באיכות טובה – הגשת המסמך לא ברור עלולה לעכב את קבלת ההחזר.




האם אני צריך לשמור את הקבלות המקוריות?


אנו ממליצים לך לצלם את כל המסמכים הרפואיים לרבות סיכומים רפואיים, קבלות, מרשמים, תוצאות בדיקה והפניות באופן ברור. במידה ומדובר בתאונת דרכים יש לדאוג לשמור גם רישיון נהיגה ודו"ח משטרה.




באילו מקרים של תביעות ניתן להגיש בקשה להחזר דרך אפליקציית GINGER?


ניתן להגיש בקשה להחזר במקרים של בעיה רפואית ואיחור בכבודה. בכל יתר הבקשות יש לפנות אל GINGER באמצעות מייל office@gingerbit.co.il.




איך אדע אם המקרה שלי מכוסה על ידי הביטוח?


אישור תביעה נעשית לאחר בדיקת כלל המסמכים. חשוב לנו להדגיש כי כל החזר כפוף לכתוב בסעיפי פוליסת הביטוח של כל מבוטח. אנו ממליצים לקרוא את הפוליסה ואת תנאי הפוליסה על מנת להבין לעומק את היקף הכיסוי. במידה ובקשת ההחזר באמצעות האפליקציה נדחית, למבוטח יש את הזכות המלאה להגיש בקשה ישירות ל-GINGER באופן הרגיל לאחר שובו ארצה.




מה עליי לעשות במקרה של איחור בכבודה?


אם הגעת לחו"ל ורכשת כיסוי לכבודה, ניתן לבקש פיצוי על איחור הכבודה ללא צורך בהגשת קבלות. יש לגשת לדלפק אבידות ומציאות בשדה התעופה ולקבל אישור על כך שהכבודה נשלחה ליעד אחר. יש לפתוח תביעת החזר בגין איחור בכבודה באפליקציה ולהגיש את המסמך מה- lost and found. ניתן לקבל פיצוי עבור בן משפחה אחד בסך 150$ אמריקאי. ההחזר ניתן לכרטיס האשראי של המבוטח בלבד.




מה עלי לעשות במידה וקרה מקרה ביטוח בעת שהייתי לחו"ל?


לרשות המבוטחים, עומד מוקד סיוע רפואי לשוהים בחו"ל הפועל 24 שעות ביממה: טלפון 972-3-9206912.




עלי לקצר את הנסיעה. האם ניתן להזדכות על ההפרש?


כן. רק לאחר חזרתך לארץ. עליך לצלם כרטיס טיסה חזרה ואישור כניסה לארץ (תאריך חותמת בדרכון/ אישור כניסה אחר) ניתן להעביר הבקשה לGINGER ואנו נטפל בקבלת זיכוי בגין ההפרש.




הייתי צריך לקצר/ לבטל את הנסיעה. האם מגיע לי פיצוי כלשהו?


במידה ורכשת כיסוי ביטול/ קיצור מכל סיבה ניתן לקבל פיצוי של עד 6000$ (בהתאם לכיסוי שרכשת) רק במקרים שביטול/ קיצור הנסיעה נגרם כתוצאה של אשפוז של יותר מ- 24 שעות או מוות של המבוטח או בן משפחה ממשפחתו הגרעינית. רק במקרים אלה יינתן פיצוי לפי אומדן הנזק.




ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. מה זה בדיוק מכסה?


ביטוח ביטול טיסה מאפשר לבטח את הוצאות כרטיס הטיסה במקרה של ביטול עד הרגע האחרון, מכל סיבה, ולקבל החזר כספי.

ניתן לבטל עד 12 שעות לפני הנסיעה, ולקבל החזר של עד 80% (מוגבל בתקרה של 20,000$ לנוסע לא כולל סיבות הקשורות לחברת התעופה או ספק התיירות).

ניתן לרכוש כיסוי בגין הוצאות הפלגות, מלונות, כרטיסים לאטרקציות, מעבר לעלות הטיסה.




מתי אני יכול לרכוש ביטוח לביטול טיסה מכל סיבה?


ניתן לרכוש את הביטוח מקסימום 7 ימים לאחר רכישת הכרטיסים (מיום ההתחייבות לנסיעה) ורק בגין כרטיסים שהם לפחות 8 ימים לפני מועד היציאה מהארץ.

המשמעות היא שאנו מאפשרים לבצע ביטוח גם בהתראה קצרה!





במקרה של בעיה רפואית, האם אני יכול ללכת לכל רופא שאבחר?


כן. אתם בוחרים לאיזה רופא/ מרכז רפואי ללכת. אין הגבלה. אנו בGINGER מאפשרים באפליקציה, באמצעות חברת הביטוח מגדל, שירות של איתור רופא/ מוקדים רפואיים.




מה עליי לעשות במקרה של בעיה רפואית בחו"ל?


ניתן להיכנס לאזור הרפואי באפליקציה, ללחוץ על איתור רופא, ולנווט אל הרופא שבחרת ע"פ שיקול דעתך. ניתן כמובן לגשת לכל רופא או מרפאה סמוכים, גם אם אינם מופיעים באפליקציה, ואין חובה לפנות לספק רפואי המופיע ברשימה. בנוסף, ניתן להגיש בקשה להתייעצות עם רופא מהארץ באמצעות האפליקציה ורופא יצור איתך קשר תוך 3 שעות בטלפון או במייל. במקרי חירום יש לגשת לחדר מיון או לבית חולים על מנת לקבל טיפול רפואי דחוף. החזרים כספיים ניתן להגיש באמצעות האפליקציה, ובמידה וכל המסמכים תקינים הזיכוי יבוצע עד 3 שעות ישירות לאשראי אשר הוזן.

טלפון מוקד החירום של חברת IMA למקרים רפואיים 972-3-9206912.




האם יש השתתפות עצמית במקרה של בקשה להחזר כספי עבור הוצאה רפואית?


לא. אין השתתפות עצמית בתביעות על החזרים רפואיים.




האם יש השתתפות עצמית במקרה של בקשה להחזר על תביעה כבודה?


אין השתתפות עצמית עבור תביעת כבודה או בגין פיצוי על איחור בכבודה.

השתתפות עצמית תחול רק במקרים של אובדן/ גניבה של מחשב נייד (100$) וטלפון נייד (30$) בהנחה שהוספת את הכיסוי לפוליסה מלכתחילה.




האם עליי להתקשר לרופא בחו"ל על מנת לקבוע תור?


כן. אף רצוי לוודא את הכתובת למקרה בו שונתה כתובת. מוקד הסיוע הרפואי של חברת IMA זמין עבורכם 24/7 בטלפון 972-3-9206912




הגעתי לרופא, מה עליי לעשות?


ראשית יש לקבל טיפול בהתאם לבעיה הרפואית, לשלם ולקבל את הסיכום הרפואי והקבלה עבור התשלום. אם יש צורך גם ברכישת תרופות, מומלץ להמתין עם הגשת הבקשה להחזר

באפליקציה עד שיהיו בידך הקבלות עבור כלל ההוצאות הרפואיות. חשוב! שמור את כל המסמכים לצורך הגשת בקשה ההחזר. בכל מקרה ניתן לפנות להכוונה ושירות רפואי מול מוקד החירום של חברת IMA למקרים רפואיים בטלפון 972-3-9206912.




אילו מסמכים אדרש להציג בעת הגשת הבקשה להחזר?


במהלך הגשת הבקשה להחזר באמצעות האפליקציה יש לצלם בנייד את המסמכים הבאים:

בגין תביעה רפואית (דרך האפליקציה):

  • דו"ח רפואי – מסמך קריא וברור המציין מה הייתה האבחנה ומהו הטיפול שניתן או בוצע.
  • קבלה על כל תשלום ששולם (רופא, בדיקות דם, צילומים, תרופות).
  • במידה ומדובר בתאונת דרכים, יש להגיש גם רישיון נהיגה ודו"ח משטרה.

בגין בקשה לפיצוי עבור עיכוב בכבודה (דרך האפליקציה):

  • צילום של מסמך lost and found משדה התעופה.

בגין תביעת כבודה – נזק/ אובדן:

תביעות עבור נזק או אובדן של כבודה מוגשות דרכנו באמצעות מייל office@gingerbit.co.il ולא דרך האפליקציה.

  • דו"ח משטרה לאחר הגשת תלונה על אובדן/ גניבה של כבודה ובו פירוט על התביעה.
  • במקרה של אובדן/ נזק של כבודה ע"י חברת התעופה על המבוטח להגיש קודם תביעה מול חברת התעופה ולהעביר אלינו את תגובת החברה.
  • קבלות עבור הוצאות שנגרמו כתוצאה מהאובדן/ נזק.
  • פירוט המקרה.
  • צילום שיק/ אישור ניהול חשבון אליו יבוצע ההחזר.

ייתכן ויידרשו מסמכים נוספים במידת הצורך. יש לוודא כי המסמכים צולמו באיכות טובה – הגשת המסמך לא ברור עלולה לעכב את קבלת ההחזר.




האם אני צריך לשמור את הקבלות המקוריות?


אנו ממליצים לך לצלם את כל המסמכים הרפואיים לרבות סיכומים רפואיים, קבלות, מרשמים, תוצאות בדיקה והפניות באופן ברור. במידה ומדובר בתאונת דרכים יש לדאוג לשמור גם רישיון נהיגה ודו"ח משטרה.




באילו מקרים של תביעות ניתן להגיש בקשה להחזר דרך אפליקציית GINGER?


ניתן להגיש בקשה להחזר במקרים של בעיה רפואית ואיחור בכבודה. בכל יתר הבקשות יש לפנות אל GINGER באמצעות מייל office@gingerbit.co.il.




איך אדע אם המקרה שלי מכוסה על ידי הביטוח?


אישור תביעה נעשית לאחר בדיקת כלל המסמכים. חשוב לנו להדגיש כי כל החזר כפוף לכתוב בסעיפי פוליסת הביטוח של כל מבוטח. אנו ממליצים לקרוא את הפוליסה ואת תנאי הפוליסה על מנת להבין לעומק את היקף הכיסוי. במידה ובקשת ההחזר באמצעות האפליקציה נדחית, למבוטח יש את הזכות המלאה להגיש בקשה ישירות ל-GINGER באופן הרגיל לאחר שובו ארצה.




מה עליי לעשות במקרה של איחור בכבודה?


אם הגעת לחו"ל ורכשת כיסוי לכבודה, ניתן לבקש פיצוי על איחור הכבודה ללא צורך בהגשת קבלות. יש לגשת לדלפק אבידות ומציאות בשדה התעופה ולקבל אישור על כך שהכבודה נשלחה ליעד אחר. יש לפתוח תביעת החזר בגין איחור בכבודה באפליקציה ולהגיש את המסמך מה- lost and found. ניתן לקבל פיצוי עבור בן משפחה אחד בסך 150$ אמריקאי. ההחזר ניתן לכרטיס האשראי של המבוטח בלבד.




מה עלי לעשות במידה וקרה מקרה ביטוח בעת שהייתי לחו"ל?


לרשות המבוטחים, עומד מוקד סיוע רפואי לשוהים בחו"ל הפועל 24 שעות ביממה: טלפון 972-3-9206912.




עלי לקצר את הנסיעה. האם ניתן להזדכות על ההפרש?


כן. רק לאחר חזרתך לארץ. עליך לצלם כרטיס טיסה חזרה ואישור כניסה לארץ (תאריך חותמת בדרכון/ אישור כניסה אחר) ניתן להעביר הבקשה לGINGER ואנו נטפל בקבלת זיכוי בגין ההפרש.




הייתי צריך לקצר/ לבטל את הנסיעה. האם מגיע לי פיצוי כלשהו?


במידה ורכשת כיסוי ביטול/ קיצור מכל סיבה ניתן לקבל פיצוי של עד 6000$ (בהתאם לכיסוי שרכשת) רק במקרים שביטול/ קיצור הנסיעה נגרם כתוצאה של אשפוז של יותר מ- 24 שעות או מוות של המבוטח או בן משפחה ממשפחתו הגרעינית. רק במקרים אלה יינתן פיצוי לפי אומדן הנזק.




ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. מה זה בדיוק מכסה?


ביטוח ביטול טיסה מאפשר לבטח את הוצאות כרטיס הטיסה במקרה של ביטול עד הרגע האחרון, מכל סיבה, ולקבל החזר כספי.

ניתן לבטל עד 12 שעות לפני הנסיעה, ולקבל החזר של עד 80% (מוגבל בתקרה של 20,000$ לנוסע לא כולל סיבות הקשורות לחברת התעופה או ספק התיירות).

ניתן לרכוש כיסוי בגין הוצאות הפלגות, מלונות, כרטיסים לאטרקציות, מעבר לעלות הטיסה.




מתי אני יכול לרכוש ביטוח לביטול טיסה מכל סיבה?


ניתן לרכוש את הביטוח מקסימום 7 ימים לאחר רכישת הכרטיסים (מיום ההתחייבות לנסיעה) ורק בגין כרטיסים שהם לפחות 8 ימים לפני מועד היציאה מהארץ.

המשמעות היא שאנו מאפשרים לבצע ביטוח גם בהתראה קצרה!





הרבה יותר מביטוח נסיעות

הורידו את האפליקציה ותהנו מכל היתרונות של GINGER גם בנסיעות הפרטיות שלכם

מעסיקים בהייטק?

החברה המבטחת – מגדל חברה לביטוח

GINGER סוכנות לביטוח בע״מ

כל הזכויות שמורות GINGER 2019

whatsapp-chat@1x.png