שאלות ותשובות

ביטוח פרטי

Aviso Legal


Nosso site é destinado para maiores de 18 anos. Contém conteúdo sensível para menores, por favor não prossiga. Todos anunciantes tem mais de 18 anos, e todo nosso material apenas é publicado com prévia autorização do mesmo, não sendo de responsábilidade da Fatal MS. Acesse nossos termos de serviço por completo aqui.




Aviso de Cookies


Nós usamos cookies básicos para melhorar nosso site e sua experiência de forma automatizada.




Sobre


A FatalMS é a primeira plataforma de anúncios que prioriza a experiência de nossos usuários, assim como sua privacidade. Em nosso site, você encontra Acompanhantes Loiras, Ruivas, Morenas, Orientais, sem enrolação. No anúncio, você encontra tudo que precisa saber, mesmo antes de entrar em contato com a anunciante.

Acompanhantes Gostosas Campo Grande MS
Garotas de Programa com Foto e Vídeo sem Fake





Aviso Legal


Nosso site é destinado para maiores de 18 anos. Contém conteúdo sensível para menores, por favor não prossiga. Todos anunciantes tem mais de 18 anos, e todo nosso material apenas é publicado com prévia autorização do mesmo, não sendo de responsábilidade da Fatal MS. Acesse nossos termos de serviço por completo aqui.




Aviso de Cookies


Nós usamos cookies básicos para melhorar nosso site e sua experiência de forma automatizada.




Sobre


A FatalMS é a primeira plataforma de anúncios que prioriza a experiência de nossos usuários, assim como sua privacidade. Em nosso site, você encontra Acompanhantes Loiras, Ruivas, Morenas, Orientais, sem enrolação. No anúncio, você encontra tudo que precisa saber, mesmo antes de entrar em contato com a anunciante.

Acompanhantes Gostosas Campo Grande MS
Garotas de Programa com Foto e Vídeo sem Fake





תביעות ובקשות להחזר כספי

במקרה של בעיה רפואית, האם אני יכול ללכת לכל רופא שאבחר?


כן. אתם בוחרים לאיזה רופא/ מרכז רפואי ללכת. אין הגבלה. אנו בGINGER מאפשרים באפליקציה, באמצעות חברת הביטוח מגדל, שירות של איתור רופא/ מוקדים רפואיים.




מה עליי לעשות במקרה של בעיה רפואית בחו"ל?


ניתן להיכנס לאזור הרפואי באפליקציה, ללחוץ על איתור רופא, ולנווט אל הרופא שבחרת ע"פ שיקול דעתך. ניתן כמובן לגשת לכל רופא או מרפאה סמוכים, גם אם אינם מופיעים באפליקציה, ואין חובה לפנות לספק רפואי המופיע ברשימה. בנוסף, ניתן להגיש בקשה להתייעצות עם רופא מהארץ באמצעות האפליקציה ורופא יצור איתך קשר תוך 3 שעות בטלפון או במייל. במקרי חירום יש לגשת לחדר מיון או לבית חולים על מנת לקבל טיפול רפואי דחוף. החזרים כספיים ניתן להגיש באמצעות האפליקציה, ובמידה וכל המסמכים תקינים הזיכוי יבוצע עד 3 שעות ישירות לאשראי אשר הוזן.

טלפון מוקד החירום של חברת IMA למקרים רפואיים 972-3-9206912.




האם יש השתתפות עצמית במקרה של בקשה להחזר כספי עבור הוצאה רפואית?


לא. אין השתתפות עצמית בתביעות על החזרים רפואיים.




האם יש השתתפות עצמית במקרה של בקשה להחזר על תביעה כבודה?


אין השתתפות עצמית עבור תביעת כבודה או בגין פיצוי על איחור בכבודה.

השתתפות עצמית תחול רק במקרים של אובדן/ גניבה של מחשב נייד (100$) וטלפון נייד (30$) בהנחה שהוספת את הכיסוי לפוליסה מלכתחילה.




האם עליי להתקשר לרופא בחו"ל על מנת לקבוע תור?


כן. אף רצוי לוודא את הכתובת למקרה בו שונתה כתובת. מוקד הסיוע הרפואי של חברת IMA זמין עבורכם 24/7 בטלפון 972-3-9206912




הגעתי לרופא, מה עליי לעשות?


ראשית יש לקבל טיפול בהתאם לבעיה הרפואית, לשלם ולקבל את הסיכום הרפואי והקבלה עבור התשלום. אם יש צורך גם ברכישת תרופות, מומלץ להמתין עם הגשת הבקשה להחזר

באפליקציה עד שיהיו בידך הקבלות עבור כלל ההוצאות הרפואיות. חשוב! שמור את כל המסמכים לצורך הגשת בקשה ההחזר. בכל מקרה ניתן לפנות להכוונה ושירות רפואי מול מוקד החירום של חברת IMA למקרים רפואיים בטלפון 972-3-9206912.




אילו מסמכים אדרש להציג בעת הגשת הבקשה להחזר?


במהלך הגשת הבקשה להחזר באמצעות האפליקציה יש לצלם בנייד את המסמכים הבאים:

בגין תביעה רפואית (דרך האפליקציה):

  • דו"ח רפואי – מסמך קריא וברור המציין מה הייתה האבחנה ומהו הטיפול שניתן או בוצע.
  • קבלה על כל תשלום ששולם (רופא, בדיקות דם, צילומים, תרופות).
  • במידה ומדובר בתאונת דרכים, יש להגיש גם רישיון נהיגה ודו"ח משטרה.

בגין בקשה לפיצוי עבור עיכוב בכבודה (דרך האפליקציה):

  • צילום של מסמך lost and found משדה התעופה.

בגין תביעת כבודה – נזק/ אובדן:

תביעות עבור נזק או אובדן של כבודה מוגשות דרכנו באמצעות מייל office@gingerbit.co.il ולא דרך האפליקציה.

  • דו"ח משטרה לאחר הגשת תלונה על אובדן/ גניבה של כבודה ובו פירוט על התביעה.
  • במקרה של אובדן/ נזק של כבודה ע"י חברת התעופה על המבוטח להגיש קודם תביעה מול חברת התעופה ולהעביר אלינו את תגובת החברה.
  • קבלות עבור הוצאות שנגרמו כתוצאה מהאובדן/ נזק.
  • פירוט המקרה.
  • צילום שיק/ אישור ניהול חשבון אליו יבוצע ההחזר.

ייתכן ויידרשו מסמכים נוספים במידת הצורך. יש לוודא כי המסמכים צולמו באיכות טובה – הגשת המסמך לא ברור עלולה לעכב את קבלת ההחזר.




האם אני צריך לשמור את הקבלות המקוריות?


אנו ממליצים לך לצלם את כל המסמכים הרפואיים לרבות סיכומים רפואיים, קבלות, מרשמים, תוצאות בדיקה והפניות באופן ברור. במידה ומדובר בתאונת דרכים יש לדאוג לשמור גם רישיון נהיגה ודו"ח משטרה.




באילו מקרים של תביעות ניתן להגיש בקשה להחזר דרך אפליקציית GINGER?


ניתן להגיש בקשה להחזר במקרים של בעיה רפואית ואיחור בכבודה. בכל יתר הבקשות יש לפנות אל GINGER באמצעות מייל office@gingerbit.co.il.




איך אדע אם המקרה שלי מכוסה על ידי הביטוח?


אישור תביעה נעשית לאחר בדיקת כלל המסמכים. חשוב לנו להדגיש כי כל החזר כפוף לכתוב בסעיפי פוליסת הביטוח של כל מבוטח. אנו ממליצים לקרוא את הפוליסה ואת תנאי הפוליסה על מנת להבין לעומק את היקף הכיסוי. במידה ובקשת ההחזר באמצעות האפליקציה נדחית, למבוטח יש את הזכות המלאה להגיש בקשה ישירות ל-GINGER באופן הרגיל לאחר שובו ארצה.




מה עליי לעשות במקרה של איחור בכבודה?


אם הגעת לחו"ל ורכשת כיסוי לכבודה, ניתן לבקש פיצוי על איחור הכבודה ללא צורך בהגשת קבלות. יש לגשת לדלפק אבידות ומציאות בשדה התעופה ולקבל אישור על כך שהכבודה נשלחה ליעד אחר. יש לפתוח תביעת החזר בגין איחור בכבודה באפליקציה ולהגיש את המסמך מה- lost and found. ניתן לקבל פיצוי עבור בן משפחה אחד בסך 150$ אמריקאי. ההחזר ניתן לכרטיס האשראי של המבוטח בלבד.




מה עלי לעשות במידה וקרה מקרה ביטוח בעת שהייתי לחו"ל?


לרשות המבוטחים, עומד מוקד סיוע רפואי לשוהים בחו"ל הפועל 24 שעות ביממה: טלפון 972-3-9206912.




עלי לקצר את הנסיעה. האם ניתן להזדכות על ההפרש?


כן. רק לאחר חזרתך לארץ. עליך לצלם כרטיס טיסה חזרה ואישור כניסה לארץ (תאריך חותמת בדרכון/ אישור כניסה אחר) ניתן להעביר הבקשה לGINGER ואנו נטפל בקבלת זיכוי בגין ההפרש.




הייתי צריך לקצר/ לבטל את הנסיעה. האם מגיע לי פיצוי כלשהו?


במידה ורכשת כיסוי ביטול/ קיצור מכל סיבה ניתן לקבל פיצוי של עד 6000$ (בהתאם לכיסוי שרכשת) רק במקרים שביטול/ קיצור הנסיעה נגרם כתוצאה של אשפוז של יותר מ- 24 שעות או מוות של המבוטח או בן משפחה ממשפחתו הגרעינית. רק במקרים אלה יינתן פיצוי לפי אומדן הנזק.




ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה. מה זה בדיוק מכסה?


ביטוח ביטול טיסה מאפשר לבטח את הוצאות כרטיס הטיסה במקרה של ביטול עד הרגע האחרון, מכל סיבה, ולקבל החזר כספי.

ניתן לבטל עד 12 שעות לפני הנסיעה, ולקבל החזר של עד 80% (מוגבל בתקרה של 20,000$ לנוסע לא כולל סיבות הקשורות לחברת התעופה או ספק התיירות).

ניתן לרכוש כיסוי בגין הוצאות הפלגות, מלונות, כרטיסים לאטרקציות, מעבר לעלות הטיסה.




מתי אני יכול לרכוש ביטוח לביטול טיסה מכל סיבה?


ניתן לרכוש את הביטוח מקסימום 7 ימים לאחר רכישת הכרטיסים (מיום ההתחייבות לנסיעה) ורק בגין כרטיסים שהם לפחות 8 ימים לפני מועד היציאה מהארץ.

המשמעות היא שאנו מאפשרים לבצע ביטוח גם בהתראה קצרה!





Aviso Legal


Nosso site é destinado para maiores de 18 anos. Contém conteúdo sensível para menores, por favor não prossiga. Todos anunciantes tem mais de 18 anos, e todo nosso material apenas é publicado com prévia autorização do mesmo, não sendo de responsábilidade da Fatal MS. Acesse nossos termos de serviço por completo aqui.




Aviso de Cookies


Nós usamos cookies básicos para melhorar nosso site e sua experiência de forma automatizada.




Sobre


A FatalMS é a primeira plataforma de anúncios que prioriza a experiência de nossos usuários, assim como sua privacidade. Em nosso site, você encontra Acompanhantes Loiras, Ruivas, Morenas, Orientais, sem enrolação. No anúncio, você encontra tudo que precisa saber, mesmo antes de entrar em contato com a anunciante.

Acompanhantes Gostosas Campo Grande MS
Garotas de Programa com Foto e Vídeo sem Fake