ניהול תקציב הנסיעה
(כולל תיעוד חשבוניות)
כניסה ללאונג׳ במקרה
של עיכוב בטיסה
(של מעל שעה)
ניהול תיק מסמכים
לנסיעה
אישור ביטוח אישי
פורטפוליו וירטואלי לכל עובד הכולל את כרטיס הטיסה, ואוצ׳ר למלון וכו׳
עדכון בזמן אמת במקרה של עיכובים/ביטולים בטיסות
עליך לסנן את הסטטוס. לחץ על לשונית ה׳סטטוס׳ ובחר בסטטוס הרלוונטי: ׳נסיעות עתידיות׳ / ׳פעולות׳ / ׳בוטלו׳ / ׳הסתיימו׳.
לחצ/י על 3 הנקודות בצד הימני של הנסיעה.
לחצ/י על EDIT, ואז בחר/י את היעד + תאריך היציאה + תאריך החזרה על פי התאריכים המתוקנים.
שימ/י לב! במידה והוספת טיסות למעקב ואת/ה רוצה לשנות את התאריכים – יש למחוק את הטיסות שהוקמו, לשנות את תאריכי הטיסה ורק לאחר מכן להוסיף את הטיסות החדשות (אל תשכח/י! ניתן להזין טיסות עד 24 שעות לפני מועד המראה).
כן! מצא/י את הנסיעה הרלוונטית במסך הראשי, לחצ/י על הנסיעה, ומיד תפתח לך תיבת אפשרויות: הוספת מסמכים, הוספת טיסות למעקב, הוצאות מעסיק והערות.
לכל עובד באופן אוטומטי מתוייקים מסמכי העתק הפוליסה באפליקציה כולל אישור ביטוח באנגלית פרסונלי!
ניתן להוסיף מסמכים נוספים ע״י גרירת המסמך ללשונית Documents. המסמכים ישתקפו באפליקציה של העובד.
שימ/י לב! המסמכים אינם נעולים ומדובר ב- PDF פתוח.
ניתן להוסיף עובדים חדשים ב- 2 אופציות.
1. להקים נסיעה חדשה, ובמידה והעובד לא נמצא ברשימת הנוסעים - ללחוץ על CREATE NEW ולהקים עובד חדש.
2. ללחוץ על שם החברה בצד ימין למעלה: Traveler's Management - ומשם ללחוץ על הוספת עובדים / עריכה / הסרת עובדים מטיפול המעסיק.
אפשר כמובן גם לטעון מראש את כל רשימת העובדים באקסל דרך המערכת.
במידה ותאריך היציאה + חזרה + יעד זהים לכל העובדים - ניתן להקים נסיעה למספר עובדים.
לחצ/י על Travelers ובחר/י את כל העובדים שטסים.
במידה ורוצים לבטל נסיעה רק לעובד אחד מתוך כל העובדים שנוסעים באותו התאריך -
יש לבחור בעריכת הנסיעה ולהסיר את העובד שהנסיעה שלו בוטלה.
כן! העובדים מכוסים 24/7 בכל העולם, גם אם שכחתם להקים את הנסיעה בזמן. זה אחד מהיתרונות הכי משמעותיים בפוליסה שנתית!
ניתן לפתוח נסיעות גם בדיעבד.
הביטוח תקף לכל העולם, למעט מדינות אויב ושטחי הרשות הפלסטינית. אם עובד נוסע למספר יעדים - יש להקים את הנסיעה עם היעד הראשון. הביטוח יכסה את נסיעת העובדים לכל היעדים. לענין הביטוח, חשוב שתציינו רק את היעד הראשון.
ראשית המערכת תתריע בפניכם באמצעות מייל שישלח ברגע שמכסת הימים עוברת 80%.
שנית אתם מבוטחים ותמיד! ניתן לחרוג ממכסת הימים ולהוסיף ימים נוספים.
אנו תמיד דואגים גם ליצור קשר כחוד לפני החידוש השנתי.
כמובן! הביטוח מכסה מבוטחים שטסים מישראל לחו"ל, מחו"ל לישראל וממדינה אחת למדינה אחרת בחו"ל.
הביטוח מכסה כל טיסה שהיא בין מדינות / יבשות, כולל טיסות הפנים באם ישנן באותה נסיעה.
הביטוח איננו תקף אם מדובר רק בטיסות מקומיות בתוך מדינות, זאת אומרת שטיסה פנימית בארה"ב בלבד - איננה מכוסה. אך אם מדובר בטיסת פנים שלפניה קדמה טיסה ממדינה אחרת , כן יהיה כיסוי.
הוספת הטיסות לעובדים מיועדת אך ורק לקבלת השובר לטרקלין במידה ויש עיכוב בטיסה של מעל לשעה
(בטיסות סדירות בלבד, בין יבשתיות ורק במידה ומזינים את הטיסות באפליקציה במערכת עד 24 שעות לפני מועד המראה).
השובר נשלח אוטומטית למייל הנוסע לאחר שהמערכת מקבלת עדכון מלוח הטיסות על העיכוב.
הזנת מספרי הטיסות יכולה לשמש אתכם גם למעקב פנימי שלכם.

שאלות ותשובות דשבורד מעסיקים

