top of page

FAQ

Travel insurance

  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע פרטי?"
    כן. לאחר הקמת תיק הנסיעה ניתן לנהל וליהנות משירותי GINGER בכל הקשור לנסיעה ולביטוח הנסיעות. מתוך התיק הנסיעה ניתן להמשיך לרכישת ביטוח, ליהנות מכניסה חינם לטרקליני עסקים במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, להגיש בקשה להחזר כספי אונליין בגין הוצאות רפואיות ואיחור בכבודה, להזמין התייעצות עם רופא מהארץ, לאתר מוקדים רפואיים, להזמין מט"ח, ישירות לנתב"ג, לעקוב אחר הוצאותיכם ולהגישם למעסיק ועוד... בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל.
  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע עסקי?"
    לא. בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל ובסמס.
  • מתי אהיה זכאי לכניסה ללא תשלום לטרקלין עסקים?
    במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, תקבל ישירות למייל שובר כניסה לאחד מ-1,200 טרקליני עסקים בעולם. על מנת ליהנות מההטבה, יש להזין לפחות 24 שעות לפני מועד ההמראה את מספר הטיסה בתיק הנסיעה שלך באפליקציה (במרחב הטיסות). השירות אינו תקף בטיסות שכר (לואו-קוסט).
  • מי זכאי לקבל את שובר הכניסה לטרקלין עסקים?
    כל נוסע אשר רכש פוליסת נסיעות באופן פרטי, ונוסעים עסקיים מטעם המעסיק, בהנחה שמספר הטיסה הוזן לתוך האפליקציה 24 שעות לפני הטיסה. בנסיעה פרטית, במידה ויש יותר מנוסע אחד, ניתן להוסיף את פרטיו ומספר הטיסה לטובת הזכאות.
  • הטיסה שלי עוכבה למעלה מ-3 שעות, האם אני זכאי לפיצוי מחברת התעופה?"
    במידה ויזוהה עיכוב מעל 3 שעות בטיסה, או ביטול טיסה (למעט טיסות אל-על), תקבל מייל מחברת AIR HELP לבדיקת הזכאות והגשת המסמכים הרלוונטיים לטובת הגשת התביעה מול חברת התעופה. השירות הייחודי שלנו בGINGER בשיתוף חברת AIR HELP יינתן לכל נוסע אשר הזין את מסר הטיסה שלו באפליקציה לפחות 24 שעות ממועד הטיסה.
  • נסעתי לנסיעה עסקית, וברצוני להגיש בקשה להחזר ההוצאות האישיות שלי מול המעסיק. האם ניתן ואיך?"
    ממשק החזר ההוצאות העסקיות פשוט ונוח! כאשר הנך טס מטעם המעסיק תיק הנסיעה נפתח בעבורך על ידו. עליך להיכנס לתוך הנסיעה העסקית שנפתחה לך באפליקציה אל תיק הנסיעה שלך, במרחב ההוצאות, ולהזין את פרטי החשבוניות כולל צילום החשבוניות. לאחר עדכון כל ההוצאות תוכל לשלוח את הדו"ח ישירות למעסיק דרך האפליקציה בזמן אמת במהלך הנסיעה, או לאחריה ואף לקבל העתק למייל האישי של דו"ח ההוצאות.
  • נסעתי לנסיעה עסקית. איך אני יכול לראות את העתק הפוליסה ואת כל המסמכים הרלוונטיים מהמעסיק?
    בנסיעה עסקית, במידה והמעסיק תיעד עבורך קבצים/מסמכים לנסיעה, תוכל לצפות ואף להוריד את הקבצים מתוך "תיק הנסיעה" באפליקציה. בנוסף, ניתן לצפות בתמצית העתק הפוליסה שלי מהמעסיק.
  • החלטתי לשלב נסיעה פרטית עם הנסיעה העסקית. האם ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי גם לנסיעה הפרטית?
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים ייחודים וספציפיים לימי הנסיעה הפרטית שלי בלחיצה על "רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל- פרטי" דרך התפריט. הפוליסה הינה פוליסה נפרדת , אשר תישלח אליך במייל. חשוב לשים לב- כאשר הנך רוכש פוליסה נפרדת עבור הנסיעה הפרטית (פוליסת המשך לנסיעה העסקית) תפתח בעבורך "נסיעה חדשה" באפליקציה. כאשר הנך עובר לימי הביטוח הפרטי יש להתנהל מתוך נסיעה זו.
  • לאחר ההגעה ליעד החלטתי לעשות ספורט אתגרי/ספורט חורף. האם ניתן להוסיף את ההרחבה במידה ולא נרכשה בטרם הטיסה ליעד?
    לא. ניתן להוסיף רק בטרם היציאה מהארץ. מהרגע שיוצאים מהארץ לא ניתן לשנות את הפוליסה. חשוב לדאוג לכיסוי הביטוחי הנדרש והמתאים בעבורך!
  • אני בהריון. האם אני יכולה לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל?"
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון עד גיל 39 וההרחבה ניתנת עד לשבוע 32 להריון, בכפוף לחיתום ואישור החברה.
  • אני מרבה לטוס – האם יש אפשרות לרכישת ביטוח שנתי?
    כן. ישנה אפשרות לרכישת ביטוח שנתי אשר יהיה בתוקף לאורך כל השנה ואין צורך להפעיל אותו בכל נסיעה. הביטוח בתוקף תמיד ואין צורך לעדכן את חברת הביטוח בכל פעם שטסים. איך זה עובד? יוצרים איתנו קשר במייל ומקבלים את כל הפרטים. הפוליסה מיועדת לאנשי עסקים או אנשים פרטיים אשר טסים לנסיעות קצרות יחסית (עד 30 יום לנסיעה בודדת) ומתחת לגיל 70.
  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע פרטי?"
    כן. לאחר הקמת תיק הנסיעה ניתן לנהל וליהנות משירותי GINGER בכל הקשור לנסיעה ולביטוח הנסיעות. מתוך התיק הנסיעה ניתן להמשיך לרכישת ביטוח, ליהנות מכניסה חינם לטרקליני עסקים במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, להגיש בקשה להחזר כספי אונליין בגין הוצאות רפואיות ואיחור בכבודה, להזמין התייעצות עם רופא מהארץ, לאתר מוקדים רפואיים, להזמין מט"ח, ישירות לנתב"ג, לעקוב אחר הוצאותיכם ולהגישם למעסיק ועוד... בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל.
  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע עסקי?"
    לא. בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל ובסמס.
  • מתי אהיה זכאי לכניסה ללא תשלום לטרקלין עסקים?
    במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, תקבל ישירות למייל שובר כניסה לאחד מ-1,200 טרקליני עסקים בעולם. על מנת ליהנות מההטבה, יש להזין לפחות 24 שעות לפני מועד ההמראה את מספר הטיסה בתיק הנסיעה שלך באפליקציה (במרחב הטיסות). השירות אינו תקף בטיסות שכר (לואו-קוסט).
  • מי זכאי לקבל את שובר הכניסה לטרקלין עסקים?
    כל נוסע אשר רכש פוליסת נסיעות באופן פרטי, ונוסעים עסקיים מטעם המעסיק, בהנחה שמספר הטיסה הוזן לתוך האפליקציה 24 שעות לפני הטיסה. בנסיעה פרטית, במידה ויש יותר מנוסע אחד, ניתן להוסיף את פרטיו ומספר הטיסה לטובת הזכאות.
  • הטיסה שלי עוכבה למעלה מ-3 שעות, האם אני זכאי לפיצוי מחברת התעופה?"
    במידה ויזוהה עיכוב מעל 3 שעות בטיסה, או ביטול טיסה (למעט טיסות אל-על), תקבל מייל מחברת AIR HELP לבדיקת הזכאות והגשת המסמכים הרלוונטיים לטובת הגשת התביעה מול חברת התעופה. השירות הייחודי שלנו בGINGER בשיתוף חברת AIR HELP יינתן לכל נוסע אשר הזין את מסר הטיסה שלו באפליקציה לפחות 24 שעות ממועד הטיסה.
  • נסעתי לנסיעה עסקית, וברצוני להגיש בקשה להחזר ההוצאות האישיות שלי מול המעסיק. האם ניתן ואיך?"
    ממשק החזר ההוצאות העסקיות פשוט ונוח! כאשר הנך טס מטעם המעסיק תיק הנסיעה נפתח בעבורך על ידו. עליך להיכנס לתוך הנסיעה העסקית שנפתחה לך באפליקציה אל תיק הנסיעה שלך, במרחב ההוצאות, ולהזין את פרטי החשבוניות כולל צילום החשבוניות. לאחר עדכון כל ההוצאות תוכל לשלוח את הדו"ח ישירות למעסיק דרך האפליקציה בזמן אמת במהלך הנסיעה, או לאחריה ואף לקבל העתק למייל האישי של דו"ח ההוצאות.
  • נסעתי לנסיעה עסקית. איך אני יכול לראות את העתק הפוליסה ואת כל המסמכים הרלוונטיים מהמעסיק?
    בנסיעה עסקית, במידה והמעסיק תיעד עבורך קבצים/מסמכים לנסיעה, תוכל לצפות ואף להוריד את הקבצים מתוך "תיק הנסיעה" באפליקציה. בנוסף, ניתן לצפות בתמצית העתק הפוליסה שלי מהמעסיק.
  • החלטתי לשלב נסיעה פרטית עם הנסיעה העסקית. האם ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי גם לנסיעה הפרטית?
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים ייחודים וספציפיים לימי הנסיעה הפרטית שלי בלחיצה על "רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל- פרטי" דרך התפריט. הפוליסה הינה פוליסה נפרדת , אשר תישלח אליך במייל. חשוב לשים לב- כאשר הנך רוכש פוליסה נפרדת עבור הנסיעה הפרטית (פוליסת המשך לנסיעה העסקית) תפתח בעבורך "נסיעה חדשה" באפליקציה. כאשר הנך עובר לימי הביטוח הפרטי יש להתנהל מתוך נסיעה זו.
  • לאחר ההגעה ליעד החלטתי לעשות ספורט אתגרי/ספורט חורף. האם ניתן להוסיף את ההרחבה במידה ולא נרכשה בטרם הטיסה ליעד?
    לא. ניתן להוסיף רק בטרם היציאה מהארץ. מהרגע שיוצאים מהארץ לא ניתן לשנות את הפוליסה. חשוב לדאוג לכיסוי הביטוחי הנדרש והמתאים בעבורך!
  • אני בהריון. האם אני יכולה לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל?"
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון עד גיל 39 וההרחבה ניתנת עד לשבוע 32 להריון, בכפוף לחיתום ואישור החברה.
  • אני מרבה לטוס – האם יש אפשרות לרכישת ביטוח שנתי?
    כן. ישנה אפשרות לרכישת ביטוח שנתי אשר יהיה בתוקף לאורך כל השנה ואין צורך להפעיל אותו בכל נסיעה. הביטוח בתוקף תמיד ואין צורך לעדכן את חברת הביטוח בכל פעם שטסים. איך זה עובד? יוצרים איתנו קשר במייל ומקבלים את כל הפרטים. הפוליסה מיועדת לאנשי עסקים או אנשים פרטיים אשר טסים לנסיעות קצרות יחסית (עד 30 יום לנסיעה בודדת) ומתחת לגיל 70.

Claims & requests for reimbursement

  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע פרטי?"
    כן. לאחר הקמת תיק הנסיעה ניתן לנהל וליהנות משירותי GINGER בכל הקשור לנסיעה ולביטוח הנסיעות. מתוך התיק הנסיעה ניתן להמשיך לרכישת ביטוח, ליהנות מכניסה חינם לטרקליני עסקים במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, להגיש בקשה להחזר כספי אונליין בגין הוצאות רפואיות ואיחור בכבודה, להזמין התייעצות עם רופא מהארץ, לאתר מוקדים רפואיים, להזמין מט"ח, ישירות לנתב"ג, לעקוב אחר הוצאותיכם ולהגישם למעסיק ועוד... בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל.
  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע עסקי?"
    לא. בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל ובסמס.
  • מתי אהיה זכאי לכניסה ללא תשלום לטרקלין עסקים?
    במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, תקבל ישירות למייל שובר כניסה לאחד מ-1,200 טרקליני עסקים בעולם. על מנת ליהנות מההטבה, יש להזין לפחות 24 שעות לפני מועד ההמראה את מספר הטיסה בתיק הנסיעה שלך באפליקציה (במרחב הטיסות). השירות אינו תקף בטיסות שכר (לואו-קוסט).
  • מי זכאי לקבל את שובר הכניסה לטרקלין עסקים?
    כל נוסע אשר רכש פוליסת נסיעות באופן פרטי, ונוסעים עסקיים מטעם המעסיק, בהנחה שמספר הטיסה הוזן לתוך האפליקציה 24 שעות לפני הטיסה. בנסיעה פרטית, במידה ויש יותר מנוסע אחד, ניתן להוסיף את פרטיו ומספר הטיסה לטובת הזכאות.
  • הטיסה שלי עוכבה למעלה מ-3 שעות, האם אני זכאי לפיצוי מחברת התעופה?"
    במידה ויזוהה עיכוב מעל 3 שעות בטיסה, או ביטול טיסה (למעט טיסות אל-על), תקבל מייל מחברת AIR HELP לבדיקת הזכאות והגשת המסמכים הרלוונטיים לטובת הגשת התביעה מול חברת התעופה. השירות הייחודי שלנו בGINGER בשיתוף חברת AIR HELP יינתן לכל נוסע אשר הזין את מסר הטיסה שלו באפליקציה לפחות 24 שעות ממועד הטיסה.
  • נסעתי לנסיעה עסקית, וברצוני להגיש בקשה להחזר ההוצאות האישיות שלי מול המעסיק. האם ניתן ואיך?"
    ממשק החזר ההוצאות העסקיות פשוט ונוח! כאשר הנך טס מטעם המעסיק תיק הנסיעה נפתח בעבורך על ידו. עליך להיכנס לתוך הנסיעה העסקית שנפתחה לך באפליקציה אל תיק הנסיעה שלך, במרחב ההוצאות, ולהזין את פרטי החשבוניות כולל צילום החשבוניות. לאחר עדכון כל ההוצאות תוכל לשלוח את הדו"ח ישירות למעסיק דרך האפליקציה בזמן אמת במהלך הנסיעה, או לאחריה ואף לקבל העתק למייל האישי של דו"ח ההוצאות.
  • נסעתי לנסיעה עסקית. איך אני יכול לראות את העתק הפוליסה ואת כל המסמכים הרלוונטיים מהמעסיק?
    בנסיעה עסקית, במידה והמעסיק תיעד עבורך קבצים/מסמכים לנסיעה, תוכל לצפות ואף להוריד את הקבצים מתוך "תיק הנסיעה" באפליקציה. בנוסף, ניתן לצפות בתמצית העתק הפוליסה שלי מהמעסיק.
  • החלטתי לשלב נסיעה פרטית עם הנסיעה העסקית. האם ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי גם לנסיעה הפרטית?
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים ייחודים וספציפיים לימי הנסיעה הפרטית שלי בלחיצה על "רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל- פרטי" דרך התפריט. הפוליסה הינה פוליסה נפרדת , אשר תישלח אליך במייל. חשוב לשים לב- כאשר הנך רוכש פוליסה נפרדת עבור הנסיעה הפרטית (פוליסת המשך לנסיעה העסקית) תפתח בעבורך "נסיעה חדשה" באפליקציה. כאשר הנך עובר לימי הביטוח הפרטי יש להתנהל מתוך נסיעה זו.
  • לאחר ההגעה ליעד החלטתי לעשות ספורט אתגרי/ספורט חורף. האם ניתן להוסיף את ההרחבה במידה ולא נרכשה בטרם הטיסה ליעד?
    לא. ניתן להוסיף רק בטרם היציאה מהארץ. מהרגע שיוצאים מהארץ לא ניתן לשנות את הפוליסה. חשוב לדאוג לכיסוי הביטוחי הנדרש והמתאים בעבורך!
  • אני בהריון. האם אני יכולה לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל?"
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון עד גיל 39 וההרחבה ניתנת עד לשבוע 32 להריון, בכפוף לחיתום ואישור החברה.
  • אני מרבה לטוס – האם יש אפשרות לרכישת ביטוח שנתי?
    כן. ישנה אפשרות לרכישת ביטוח שנתי אשר יהיה בתוקף לאורך כל השנה ואין צורך להפעיל אותו בכל נסיעה. הביטוח בתוקף תמיד ואין צורך לעדכן את חברת הביטוח בכל פעם שטסים. איך זה עובד? יוצרים איתנו קשר במייל ומקבלים את כל הפרטים. הפוליסה מיועדת לאנשי עסקים או אנשים פרטיים אשר טסים לנסיעות קצרות יחסית (עד 30 יום לנסיעה בודדת) ומתחת לגיל 70.
  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע פרטי?"
    כן. לאחר הקמת תיק הנסיעה ניתן לנהל וליהנות משירותי GINGER בכל הקשור לנסיעה ולביטוח הנסיעות. מתוך התיק הנסיעה ניתן להמשיך לרכישת ביטוח, ליהנות מכניסה חינם לטרקליני עסקים במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, להגיש בקשה להחזר כספי אונליין בגין הוצאות רפואיות ואיחור בכבודה, להזמין התייעצות עם רופא מהארץ, לאתר מוקדים רפואיים, להזמין מט"ח, ישירות לנתב"ג, לעקוב אחר הוצאותיכם ולהגישם למעסיק ועוד... בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל.
  • האם אני צריך לפתוח "נסיעה חדשה" באפליקציה כנוסע עסקי?"
    לא. בנסיעה עסקית מטעם המעסיק – תיק הנסיעה ייפתח בעבורכם אוטומטית ותעודכנו במייל ובסמס.
  • מתי אהיה זכאי לכניסה ללא תשלום לטרקלין עסקים?
    במידה ויש עיכוב מעל שעה בטיסה, תקבל ישירות למייל שובר כניסה לאחד מ-1,200 טרקליני עסקים בעולם. על מנת ליהנות מההטבה, יש להזין לפחות 24 שעות לפני מועד ההמראה את מספר הטיסה בתיק הנסיעה שלך באפליקציה (במרחב הטיסות). השירות אינו תקף בטיסות שכר (לואו-קוסט).
  • מי זכאי לקבל את שובר הכניסה לטרקלין עסקים?
    כל נוסע אשר רכש פוליסת נסיעות באופן פרטי, ונוסעים עסקיים מטעם המעסיק, בהנחה שמספר הטיסה הוזן לתוך האפליקציה 24 שעות לפני הטיסה. בנסיעה פרטית, במידה ויש יותר מנוסע אחד, ניתן להוסיף את פרטיו ומספר הטיסה לטובת הזכאות.
  • הטיסה שלי עוכבה למעלה מ-3 שעות, האם אני זכאי לפיצוי מחברת התעופה?"
    במידה ויזוהה עיכוב מעל 3 שעות בטיסה, או ביטול טיסה (למעט טיסות אל-על), תקבל מייל מחברת AIR HELP לבדיקת הזכאות והגשת המסמכים הרלוונטיים לטובת הגשת התביעה מול חברת התעופה. השירות הייחודי שלנו בGINGER בשיתוף חברת AIR HELP יינתן לכל נוסע אשר הזין את מסר הטיסה שלו באפליקציה לפחות 24 שעות ממועד הטיסה.
  • נסעתי לנסיעה עסקית, וברצוני להגיש בקשה להחזר ההוצאות האישיות שלי מול המעסיק. האם ניתן ואיך?"
    ממשק החזר ההוצאות העסקיות פשוט ונוח! כאשר הנך טס מטעם המעסיק תיק הנסיעה נפתח בעבורך על ידו. עליך להיכנס לתוך הנסיעה העסקית שנפתחה לך באפליקציה אל תיק הנסיעה שלך, במרחב ההוצאות, ולהזין את פרטי החשבוניות כולל צילום החשבוניות. לאחר עדכון כל ההוצאות תוכל לשלוח את הדו"ח ישירות למעסיק דרך האפליקציה בזמן אמת במהלך הנסיעה, או לאחריה ואף לקבל העתק למייל האישי של דו"ח ההוצאות.
  • נסעתי לנסיעה עסקית. איך אני יכול לראות את העתק הפוליסה ואת כל המסמכים הרלוונטיים מהמעסיק?
    בנסיעה עסקית, במידה והמעסיק תיעד עבורך קבצים/מסמכים לנסיעה, תוכל לצפות ואף להוריד את הקבצים מתוך "תיק הנסיעה" באפליקציה. בנוסף, ניתן לצפות בתמצית העתק הפוליסה שלי מהמעסיק.
  • החלטתי לשלב נסיעה פרטית עם הנסיעה העסקית. האם ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי גם לנסיעה הפרטית?
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים ייחודים וספציפיים לימי הנסיעה הפרטית שלי בלחיצה על "רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל- פרטי" דרך התפריט. הפוליסה הינה פוליסה נפרדת , אשר תישלח אליך במייל. חשוב לשים לב- כאשר הנך רוכש פוליסה נפרדת עבור הנסיעה הפרטית (פוליסת המשך לנסיעה העסקית) תפתח בעבורך "נסיעה חדשה" באפליקציה. כאשר הנך עובר לימי הביטוח הפרטי יש להתנהל מתוך נסיעה זו.
  • לאחר ההגעה ליעד החלטתי לעשות ספורט אתגרי/ספורט חורף. האם ניתן להוסיף את ההרחבה במידה ולא נרכשה בטרם הטיסה ליעד?
    לא. ניתן להוסיף רק בטרם היציאה מהארץ. מהרגע שיוצאים מהארץ לא ניתן לשנות את הפוליסה. חשוב לדאוג לכיסוי הביטוחי הנדרש והמתאים בעבורך!
  • אני בהריון. האם אני יכולה לרכוש ביטוח נסיעה לחו"ל?"
    כן. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נשים בהריון עד גיל 39 וההרחבה ניתנת עד לשבוע 32 להריון, בכפוף לחיתום ואישור החברה.
  • אני מרבה לטוס – האם יש אפשרות לרכישת ביטוח שנתי?
    כן. ישנה אפשרות לרכישת ביטוח שנתי אשר יהיה בתוקף לאורך כל השנה ואין צורך להפעיל אותו בכל נסיעה. הביטוח בתוקף תמיד ואין צורך לעדכן את חברת הביטוח בכל פעם שטסים. איך זה עובד? יוצרים איתנו קשר במייל ומקבלים את כל הפרטים. הפוליסה מיועדת לאנשי עסקים או אנשים פרטיים אשר טסים לנסיעות קצרות יחסית (עד 30 יום לנסיעה בודדת) ומתחת לגיל 70.
bottom of page