top of page

שאלות ותשובות מצב חירום 2025
אנחנו מבינים - זה ממש לא הזמן לטייל. אם רכשתם "הרחבה לביטול/קיצור נסיעה" - אתם כנראה מכוסים, בתנאי שהצו הגיע בשבוע שלפני הנסיעה. רק תגישו את המסמכים, ואנחנו נדאג לשאר. אפשר להגיש תביעה באפליקציה, או דרכנו במוקד - איך שנוח לכם. אם לא רכשתם הרחבה? שווה לבדוק מול חברת התעופה או כרטיס האשראי אם יש אופציות נוספות.
אז כן, זה קורה - אבל אנחנו לא משאירים אתכם באוויר (גם אם המטוס לא ממריא). אם הטיסה לישראל בוטלה בין 13.6–21.6, הפוליסה שלכם בג’ינג’ר מתארכת אוטומטית עד 22.6. בלי צורך להתקשר, בלי בירוקרטיה, פשוט קורה לבד. חוץ מזה, שווה לדבר עם חברת התעופה לגבי טיסה חלופית או פיצוי - הן מחויבות לפי החוק.
היי, זה אולי לא מה שתכננתם - אבל יכול להיות הזדמנות לאכול משהו טעים במדינה שלא ציפיתם לה. מי שאחראית על הבלגן? חברת התעופה. הן צריכות לדאוג לכם ללינה ולפיצוי - תבדקו איתן. ולגבי הביטוח? אם הייתם אמורים לנחות בישראל בטווח התאריכים הרלוונטי - אתם מכוסים אוטומטית.
לא נעים, אבל לפחות אתם בבית. בשלב הזה, ההמלצה שלנו - דברו עם חברת התעופה לגבי חלופה או החזר. ובינתיים, אם לא טסתם ואתם רוצים לבטל את הביטוח - אפשר לעשות את זה בקלות, דרך האפליקציה או דרכנו במשרד .
אנחנו שואלים בכנות - הלוואי שכן, אבל התשובה היא לא. חברות התעופה הן הכתובת .
bottom of page
